סיפורים שמניעים שינוי ארגוני
ארגונים נתקלים לעיתים קרובות בקושי להסביר לעובדים מדוע נדרש שינוי ארגוני. הסיבה היא שמציגים להם
להספיק יותר בפחות זמן
פסיכולוגים מציעים להפסיק את המיקוד בלימוד ניהול זמן, כדי להיות פרודוקטיביים, ובמקום זאת ללמוד לנהל
סיפורים שיעזרו לכם לגייס כסף
ארגונים ללא כוונת רווח משתמשים בטכניקות של Storytelling בתהליכי גיוס תרומות. איך עושים את זה
איך מסבירים מה זה אטיטיוד
חיבור של סיפורים למסרים ארגוניים ועסקיים דורש שימוש נכון בסיפורים אישיים. מנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום,
מה זוכרים מהנאום של גנץ?
בנאום הבכורה של בני גנץ היה הכל חוץ מהדבר הכי חשוב בהעברת מסרים: שימוש בסיפורים.
מנצחים את הפחד
בפגישות, מצגות והרצאות יש לנו שני פחדים: שלא נזכור מה רצינו לומר, ושהקהל שלנו ישכח
10 דברים שמניעים אותנו בחיים
להתחבר, להיות מועילים, משהו להאמין בו, להיות שייכים ולאהוב. זה חלק מרשימת עשרת הדברים שמניעים
סכנת טביעה בפרטים
בהרצאות שמבוססות על סיפור חשוב להגדיר במדויק את הפואנטה העסקית, להקפיד על בניית אלמנט ההפתעה
זה (לא) מזכיר לי בדיחה
כדי לשפר את התקשורת ואת היכולת להעביר מסרים, חייבים לרענן את מאגר הסיפורים והדוגמאות, בעזרת
איך בונים אמון בעולם העבודה
האם קרה לכם שהייתם מוכנים לסמוך על מישהו, אבל גיליתם שהוא לא מוכן לסמוך עליכם?
הגורמים הבלתי נראים שמשפיעים עלינו
אנחנו לא מודים בכך, אבל קיימת סדרה של גורמים בלתי נראים שמשפיעים על החלטות רבות
המתכון ליצירת משמעות
שייכות, תכלית, התעלות וסטוריטלינג – אלה ארבעת היסודות ליצירת חיים בעלי משמעות, לפי העיתונאית והסופרת