המחשה פשוטה שעושה את העבודה
בהעברת מסרים, בתוך הארגון או כלפי חוץ, נוטים לבנות מצגות מורכבות, והתוצאה: המסרים לא נדבקים.
המהלכים שהעובדים יספרו עליהם
אחת מאבני היסוד של שימוש בסיפורים בעולם העבודה היא Story-Triggering. כלומר, איך להפוך את המהלכים
מתחילים בשאלת ה"למה"
למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים? למה הקמנו את החברה? למה העולם חייב להכיר אותנו?
המתכון לרתק מאזינים
פתיחה חזקה היא תנאי חיוני לחיבור בין מרצה לקהל. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות
גם חופשות הן מקור לסיפורים
הנטייה הטבעית של מנהלים היא לחפש סיפורים עסקיים בסביבת העבודה שלהם, אבל סיפורים כאלה נמצאים
הסיפורים שמעוררים השראה
שימוש בסיפורים הוא הכלי החשוב ביותר לעורר השראה. בני לנדא, אחד היזמים הבולטים ביותר בישראל,
בין מנהלים למנהיגים
איך מנהל הופך למנהיג? אפשר להתווכח על הגדרת החומר שממנו קורץ מנהיג, אבל אין ויכוח
גם דובים זקוקים לאימונים
אחד הטרנדים הכי בולטים בעולם הפיתוח הארגוני הוא מיקרו-למידה. תשומת הלב המתקצרת שלנו והשינויים המהירים
משפרים את רמת הקשב
שימוש בסיפורים יכול לפתור את אחת הבעיות שאיתן מתמודדים ארגונים – האפקטיביות הנמוכה של פגישות
סיפורים שיוצרים אמון
היכולת שלנו להשפיע ולשכנע בסביבת העבודה מושפעת מהיכולת לבנות אמון במערכת היחסים מול עובדים או
איך בונים הופעה משכנעת
כאשר אנחנו נדרשים להציג את עצמנו בסיטואציה כלשהי בסביבת העבודה, הנטייה היא להיצמד לשבלונה האינפורמטיבית
דוגמה קודמת לטענה
שימוש בסיפורים הוא אחת הדרכים הטובות לשנות דעות מקובעות של עובדים או לקוחות. אבל כדי