מבטחים עם Storytelling

התגברות התחרות בתחומי הביטוח והפיננסים מחייבת חשיבה מחודשת על הדרכים לשפר את יכולות המכירה של כל הגורמים שפועלים בתחומים אלה, ובכללם סוכני הביטוח.

לאורך שנים הוכח שהמוכרים הטובים ביותר, בכל תחום, הם אלה שיודעים איך להשתמש בסיפורים. זה מאפשר להם לבנות חיבור במהירות, ליצור אמינות ולהמחיש ערך.

לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת איך לקוחות אחרים הצליחו ואיך ההצעה שלך עושה את ההבדל. הצגה של עובדות, טיעונים ונתונים לא תעזור לך למכור. רק סיפור שמסופר היטב יוכל לעשות את העבודה – לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לצייר במוחם תמונה שתמחיש להם את התועלת מהשירות או המוצר שמוצע להם.

את הסדנה מעביר אודי נחשון, יועץ חיצוני בתחומי העברת מסרים ומכירות של לשכת סוכני הביטוח.

אודות הסדנה?

הסדנה מכשירה סוכני ביטוח איך להטמיע את שפת המכירות החדשה בהתנהלות היום-יומית – איך לזהות סיפורים שיכולים לסייע בתהליכי מכירה, איך לזכור אותם, איך לגרום לאחרים לספר לנו סיפורים שנוכל להשתמש בהם, ואיך לשתף את הסיפורים באופן שיהפוך אותם לכלי מכירתי וניהולי בעל השפעה – הן מול לקוחות (פוטנציאליים וקיימים) והן בקשר עם עובדים ומחזיקי עניין אחרים.

הדגש בסדנה הוא על לימוד מעשי באמצעות תרגול דוגמאות מעולמם של המשתתפים ושימוש באמצעים אינטראקטיביים. המטרה היא להפוך את השימוש בסיפורים לכלי עבודה ולגרום לשינוי התנהגות שיתרום לשיפור בביצועים העסקיים.

למי הסדנה מיועדת?

הסדנה מיועדת לסוכני ביטוח, כולל משווקים של מוצרים פנסיוניים – הן במסגרת סוכנויות ביטוח והן בפורומים אחרים

אודות המנחה

אודי נחשון – מאמן, יועץ ומרצה, מומחה בתקשורת והטמעת כלים של סטוריטלינג בעולם העבודה, השותף הישראלי של חברת Anecdote ויועץ חיצוני של לשכת סוכני הביטוח בתחומי העברת מסרים ומכירות.

בעל ניסיון של כ-20 שנה בייעוץ וליווי חברות ומנהלים בהעברת מסרים, פרזנטציה והתמודדות בזירות התקשורתיות, ביניהם בנק הפועלים, קבוצת כלל ביטוח, בתי השקעות, מיזמים טכנולוגיים וקרנות הון סיכון. קודם לכן היה כתב כלכלי ותחקירן ב”ידיעות אחרונות”, “מעריב” וכלי תקשורת נוספים.

מה לומדים?

יסודות סטוריטלינג בעולם העבודה ובמכירות.

להציג את עצמך ולשפר תקשורת בהעברת מסרים.

לנטרל התנגדויות בתהליכי מכירה ולהזיז אנשים מדעות מקובעות

לתקשר הצלחות באמצעות טכניקות חדישות

הטעויות הנפוצות בתהליכי מכירה ואיך מתגברים עליהן

לעורר לקוחות לספר לנו סיפורים שנוכל להשתמש בהם

 

שאלות ותשובות

התקשורת הארגונית, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מאופיינת במסרים מופשטים, הכללות וטיעונים לא ברורים. לכן, בעידן הנוכחי חייבים לאמץ שפה חדשה. ארגונים רבים כבר מבינים שזו מיומנות ניהולית מהחשובות ביותר. 

ההכשרה מאוד עוזרת לשפר את כישורי הפרזנצטיה וזה בהחלט כלי חשוב. אבל הכלים שאנו מעניקים הרבה יותר רחבים ונוגעים לפעילות היום-יומית, כולל פגישות צוות, ראיונות, שיחות מכירה, וכמובן גם מצגות

בעולם הארגוני כבר מבינים כי לא ניתן להטמיע מיומנות חדשה רק באמצעות סדנה. לכן, אנו מציעים תכניות ליווי שמסייעות למשתתפים בסדנה להטמיע את הכישורים שרכשו במהלך העבודה היום-יומית

לא. בסדנה נראה שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בסיפורים ודוגמאות כדי לשפר את ביצועי התקשורת והניהול. נגלה שכולם סטורי-טלרים

נשמח לשמוע מכם :)

לקבלת פרטים על תוכניות אימון, ייעוץ והרצאות: udi@bizstorytelling.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן