מזניקים את הסטארט-אפ

סטוריטלינג הוא כלי רב עוצמה להצלחה בתחומים רבים. כולנו יודעים שסיפורים ודוגמאות עוזרים לנו להתחבר, אנחנו מספרים אותם בסיטואציות לא רשמיות ואנשים מקשיבים להם וזוכרים אותם. אבל רק מעטים יודעים איך להשתמש בכוח הטבעי שלהם ולהפוך אותם לחלק משגרת העבודה.

גם יזמים בכל התחומים מבינים כיום כי סיפורים ודוגמאות הם אבני היסוד של שפת התקשורת במאה ה-21. הטמעתם מאפשרת להתחבר במהירות למשקיעים ולקוחות פוטנציאליים, לתקשר הצלחות, להתמודד עם התנגדויות ודעות מקובעות ולהעביר את האסטרטגיה שלהם.

בין אם אתם נמצאים בשלבי גיוס ראשונים או מתקדמים יותר, קיים תמיד צורך לבנות את הסיפור האסטרטגי של המיזם, לבחון אותו לאורך הדרך, לדעת לספר אותו ולשפר את היכולת להעביר מסרים לקהלים שונים. שימוש בכלים של סטוריטלינג מצמצם את התלות ב”קביים הטכניים”, דוגמת פאוור פוינט, ויאפשר לכם לגרום למסרים להידבק.

אודות הסדנה?

מטרת הסדנה היא להכשיר יזמים ומנהלים במיזמים מכל הסוגים – טכנולוגיים, חברתיים ואחרים – להשתמש בכלים חדשניים כדי לתקשר את המיזם ולשפר את היכולת לגייס משקיעים, שותפים, עובדים ולקוחות.

הסדנה מלווה את כל התחנות בדרכו של המיזם, כולל כלים לפרזנטציה מנצחת, בניית הסיפור האסטרטגי של המיזם והדרך האפקטיבית ביותר לתקשר אותו.

למי הסדנה מיועדת?

הסדנה מיועדת ליזמים ולצוות הניהולי במיזמים בכל התחומים ובכל השלבים:

אודות המנחה

אודי נחשון – מאמן, יועץ ומרצה, מומחה בתקשורת והטמעת כלים של סטוריטלינג בעולם העבודה, השותף הישראלי של חברת Anecdote.

בעל ניסיון של כ-20 שנה בייעוץ וליווי חברות ומנהלים בהעברת מסרים, פרזנטציה והתמודדות בזירות התקשורתיות, ביניהם בנק הפועלים, קבוצת כלל ביטוח, בתי השקעות, מיזמים טכנולוגיים וקרנות הון סיכון. קודם לכן היה כתב כלכלי ותחקירן ב”ידיעות אחרונות”, “מעריב” וכלי תקשורת נוספים.

מה לומדים?

יסודות סטוריטלינג בעולם העבודה – איך לזהות, לזכור ולשלב סיפורים.

איך להציג את עצמך ולהתחבר במהירות למשקיעים, לקוחות, עובדים ועוד.

איך בונים את סיפורי ההקמה והצוות המוביל

איך בונים ומתקשרים את הסיפור האסטרטגי

איך מתגברים על היעדר סיפורי הצלחה קודמים.

טיפים לשיפור כישורי הפרזנטציה

שאלות ותשובות

התקשורת הארגונית, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מאופיינת במסרים מופשטים, הכללות וטיעונים לא ברורים. לכן, בעידן הנוכחי חייבים לאמץ שפה חדשה. ארגונים רבים כבר מבינים שזו מיומנות ניהולית מהחשובות ביותר. 

ההכשרה מאוד עוזרת לשפר את כישורי הפרזנצטיה וזה בהחלט כלי חשוב. אבל הכלים שאנו מעניקים הרבה יותר רחבים ונוגעים לפעילות היום-יומית, כולל פגישות צוות, ראיונות, שיחות מכירה, וכמובן גם מצגות

בעולם הארגוני כבר מבינים כי לא ניתן להטמיע מיומנות חדשה רק באמצעות סדנה. לכן, אנו מציעים תכניות ליווי שמסייעות למשתתפים בסדנה להטמיע את הכישורים שרכשו במהלך העבודה היום-יומית

לא. בסדנה נראה שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בסיפורים ודוגמאות כדי לשפר את ביצועי התקשורת והניהול. נגלה שכולם סטורי-טלרים

נשמח לשמוע מכם :)

לקבלת פרטים על תוכניות אימון, ייעוץ והרצאות: udi@bizstorytelling.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן