Storytelling For Leaders

Storytelling For Leaders היא תכנית הדגל של חברת Anecdote, הנחשבת למובילה עולמית בהכשרת ארגונים בתחום Business Storytelling, עם פריסה של יותר מ-50 שותפים ב-26 מדינות. התכנית, שכבר הכשירה אלפי מנהלים ברחבי העולם, עוזרת למנהלים להשתמש בכוח הטבעי של סיפורים כדי לתקשר טוב יותר, לפתור בעיות ניהוליות ולשפר ביצועים עסקיים.

סטוריטלינג הוא כלי רב עוצמה להצלחה בתחומים רבים – הרבה יותר ממה שמנהלים יכולים לדמיין. כולנו יודעים שסיפורים ודוגמאות עוזרים לנו להתחבר, אנחנו מספרים אותם בסיטואציות לא רשמיות ואנשים מקשיבים להם וזוכרים אותם. אבל רק מעטים יודעים איך להשתמש בכוח הטבעי שלהם ולהפוך אותם לחלק משגרת העבודה – בפגישות צוות, בראיונות אישיים, בשיחות מכירה, במצגות ובכל תהליך אחר במסגרת העבודה.

הטמעת הכישורים האלה משפרת את הביצועים של מנהלים, בכל דרג ובכל תחום פעילות, ומאפשרת להם להתמודד בהצלחה עם אתגרים שקיימים בכל ארגון: להתחבר במהירות לעובדים ולקוחות, לגרום למסרים להידבק, לשנות דעות מקובעות, לתקשר סיפורי הצלחה, לשפר ביצועי מכירה ושיווק, להוביל והטמיע אסטרטגיה ותרבות ארגונית ועוד.

יותר מסדנה: התוכנית עונה על אחת הבעיות שחוזרות על עצמן בהכשרות מנהלים: כאשר רוכשים מיומנות חדשה, רוב ההטמעה שלה מתבצעת במהלך העבודה ולא בסדנה. לכן, היא אמנם מתחילה בסדנה של יום שלם, אבל נוספה לה תכנית המשך וליווי במשך חצי שנה, שנועדה לפגוש את המיומנויות שנרכשות בסדנה עם היום-יום הניהולי.

אודות הסדנה?

כולם מדברים על סטוריטלינג, אז זה הזמן להצטרף לתוכנית המובילה בעולם, של חברת Anecdote, להכשרת מנהלים. אלפי מנהלים בעולם כבר למדו איך להטמיע כלים של סטוריטלינג בתקשורת היום-יומית – כדי להתחבר, להשפיע, להעביר מסרים, לתקשר הצלחות ואסטרטגיה ולפתור בעיות ניהוליות.

מתחילים בסדנה של 8 שעות, ואחריה תכנית המשך של חצי שנה, שכוללת תרגול וליווי צמוד, כדי להטמיע את המיומנויות הנרכשות בעולם העבודה.

למי הסדנה מיועדת?

התכנית מיועדת לכל הדרגים הניהוליים בכל תחומי הפעילות: פיתוח, מכירות, שירות, תפעול, כספים וכו'.היא מתאימה לכל המגזרים: ארגונים עסקיים, ציבוריים ומגזר שלישי.

מספר המשתתפים: 7 עד 20

אודות המנחה

אודי נחשון הוא מאמן, יועץ ומרצה, מומחה בהעברת מסרים ושימושי סטוריטלינג בעולם העבודה, השותף הישראלי של חברת Anecdote, הנחשבת למובילה עולמית בהכשרת ארגונים בתחום זה.

בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בייעוץ וליווי ארגונים, מנהלים ויזמים בהעברת מסרים, פרזנטציה והתמודדות בזירות התקשורתיות, ביניהם גופים פיננסיים, חברות טכנולוגיה, קרנות הון סיכון מקומיות ובינלאומיות ומיזמים. קודם לכן היה כתב כלכלי, תחקירן ופרשן ב"ידיעות אחרונות", "מעריב" ובכלי תקשורת נוספים.

בעל תואר שני בפילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטלית מאוניברסיטת תל אביב.

 

מה לומדים?

לזהות, לזכור ולשלב סיפורים בתקשורת הניהולית.

להתחבר במהירות לעובדים, לקוחות ומחזיקי עניין אחרים.

לשפר כישורי פרזנטציה, מכירה והעברת מסרים.

להזיז אנשים מדעות מקובעות.

לתקשר הצלחות בדרך חדשנית ואפקטיבית.

לשפר יכולת הקשבה ולעורר אחרים לספר סיפורים שנוכל להשתמש בהם.

לתקשר ולהטמיע אסטרטגיה ותרבות ארגונית.

שאלות ותשובות

התקשורת הארגונית, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מאופיינת במסרים מופשטים, הכללות וטיעונים לא ברורים. לכן, בעידן הנוכחי חייבים לאמץ שפה חדשה. ארגונים רבים כבר מבינים שזו מיומנות ניהולית מהחשובות ביותר. 

ההכשרה מאוד עוזרת לשפר את כישורי הפרזנצטיה וזה בהחלט כלי חשוב. אבל הכלים שאנו מעניקים הרבה יותר רחבים ונוגעים לפעילות היום-יומית, כולל פגישות צוות, ראיונות, שיחות מכירה, וכמובן גם מצגות

בעולם הארגוני כבר מבינים כי לא ניתן להטמיע מיומנות חדשה רק באמצעות סדנה. לכן, אנו מציעים תכניות ליווי שמסייעות למשתתפים בסדנה להטמיע את הכישורים שרכשו במהלך העבודה היום-יומית

לא. בסדנה נראה שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בסיפורים ודוגמאות כדי לשפר את ביצועי התקשורת והניהול. נגלה שכולם סטורי-טלרים

נשמח לשמוע מכם :)

לקבלת פרטים על תוכניות אימון, ייעוץ והרצאות: udi@bizstorytelling.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן