Story-Powered Medicine

היכולת להשתמש בסיפורים ככלי תקשורתי הפכה למרכיב מרכזי ביצירת קשרים והעברת מסרים בכל התחומים, כולל רפואה.

ריבוי המסרים שאנו מקבלים במגוון ערוצים, הקושי לזכור אותם, הקושי להבין מסרים מופשטים והאתגר לשנות דעות מקובעות – אלה כמה מהמכשולים שמשפיעים על התקשורת של צוותי רפואה עם מטופלים וגם מול עמיתים וגורמים אחרים בתוך הארגון ומחוצה לו.

בין אם אתם רופאים בראשית הקריירה או בעלי ותק, האמצעי החשוב ביותר לשפר את התקשורת עם מטופלים ולהגביר את האמון שלהם הוא שימוש בסיפורים ודוגמאות.

בואו ללמוד למה ואיך סיפורים עובדים, איך מזהים סיפורים שניתן להשתמש בהם בעולם העבודה, איך זוכרים ואיך שומרים סיפורים בלי לכתוב אותם במלואם, איך מעוררים אחרים לספר לנו סיפורים שנוכל להשתמש בהם, ואיך משלבים סיפורים בתקשורת היום-יומית עם מטופלים ועמיתים.

אודות הסדנה?

מטרת הסדנה היא להכשיר רופאים וצוותים רפואיים להשתמש בתקשורת שמבוססת על סיפורים ודוגמאות, כדי להעביר מסרים באופן מיטבי, לשתף מידע ולהגביר את האמון של מטופלים.

הסדנה מסייעת לארגונים רפואיים לשפר את איכות השירותים וליישם רפואה שמבוססת על אמפתיה ואחריות חברתית

למי הסדנה מיועדת?

הסדנה מיועדת לרופאים בכל התחומים ובכל הדרגים, לצוותי סיעוד ולעוסקים במקצועות פארא-רפואיים.

אודות המנחה

אודי נחשון – מאמן, יועץ ומרצה, מומחה בתקשורת והטמעת כלים של סטוריטלינג בעולם העבודה, השותף הישראלי של חברת Anecdote.

בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בייעוץ, ליווי והכשרה של חברות ומנהלים בהעברת מסרים, פרזנטציה והתמודדות בזירות התקשורתיות, ביניהם בנק הפועלים, קבוצת כלל ביטוח, בתי השקעות, מיזמים טכנולוגיים וקרנות הון סיכון. קודם לכן היה כתב כלכלי ותחקירן ב"ידיעות אחרונות", "מעריב" וכלי תקשורת נוספים.

מה לומדים?

לזהות, לזכור ולשלב סיפורים בתקשורת עם מטופלים ועמיתים, ולבנות "בנק סיפורים".

להתחבר במהירות למטופלים ולגורמים אחרים, ולתקשר כישורים ואמפתיה.

לשפר את היכולת לפשט נושאים רפואיים מורכבים בהעברת מסרים.

להתמודד עם התנגדויות ועם האתגר לשנות דעות מקובעות.

לשפר כישורי פרזנטציה ולתקשר הצלחות בדרך חדשנית ואפקטיבית.

לשפר את יכולת ההקשבה ולעורר אחרים לספר סיפורים שנוכל להשתמש בהם.

שאלות ותשובות

התקשורת הארגונית, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מאופיינת במסרים מופשטים, הכללות וטיעונים לא ברורים. לכן, בעידן הנוכחי חייבים לאמץ שפה חדשה. ארגונים רבים כבר מבינים שזו מיומנות ניהולית מהחשובות ביותר. 

ההכשרה מאוד עוזרת לשפר את כישורי הפרזנצטיה וזה בהחלט כלי חשוב. אבל הכלים שאנו מעניקים הרבה יותר רחבים ונוגעים לפעילות היום-יומית, כולל פגישות צוות, ראיונות, שיחות מכירה, וכמובן גם מצגות

בעולם הארגוני כבר מבינים כי לא ניתן להטמיע מיומנות חדשה רק באמצעות סדנה. לכן, אנו מציעים תכניות ליווי שמסייעות למשתתפים בסדנה להטמיע את הכישורים שרכשו במהלך העבודה היום-יומית

לא. בסדנה נראה שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בסיפורים ודוגמאות כדי לשפר את ביצועי התקשורת והניהול. נגלה שכולם סטורי-טלרים

נשמח לשמוע מכם :)

לקבלת פרטים על תוכניות אימון, ייעוץ והרצאות: udi@bizstorytelling.com

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן