הסיפורים שעושים את העבודה בבית הספר

מנהיגים חינוכיים, מנהלים ומורים מתמודדים עם אתגרים תקשורתיים רבים: הצורך להתחבר במהירות, לגרום למסרים להידבק, להתמודד עם התנגדויות, לתקשר הצלחות ולעורר השראה – הן בעבודה הפנים-ארגונית והן מול תלמידים.

כדי להצליח במשימות אלה ואחרות אנו זקוקים לכלים שיגרמו למסרים שלנו להיות מובנים וזכירים יותר. ארגונים רבים בארץ ובעולם כבר גילו כי הפתרון הוא אימוץ תקשורת שמבוססת על הכוח הטבעי של סיפורים והפיכתם לכלי עבודה מרכזי. המטרה היא לעבור מתקשורת מופשטת, לא ברורה ולא זכירה – לתקשורת קונקרטית שמובילה תהליכי השפעה ושינוי.

הטמעת הכלי הזה על ידי צוותי הוראה וניהול, בכל הרמות, מתבצעת באמצעות סדנת "הסיפורים שעושים את העבודה בבית הספר", עם אפשרות להוספת תוכנית ליווי לאחר הסדנה, במטרה להטמיע את המיומנויות שנרכשות בה. היא מתאימה למנהלים, מורים ולבעלי תפקידים נוספים במערכות חינוכיות.

ההכשרה מבוססת על תרגול דוגמאות אמיתיות מעולם העבודה של המשתתפים, והתכנים הסופיים ייקבעו בהתאמה לצרכים של המשתתפים.

 

אודות הסדנה?

כולם מדברים על החשיבות של שימוש בסיפורים ודוגמאות להעברת מסרים. מדברים… אבל הרוב עדיין לא משתמשים בכלי העוצמתי הזה. אז בואו ללמוד איך להטמיע כלים של סטוריטלינג בתקשורת היום-יומית.

נלמד למה ואיך סיפורים עובדים, איך להתחבר במהירות במסגרות הארגוניות ומול תלמידים, איך להזיז אנשים מדעות מקובעות, איך להגביר אפקטיביות של פגישות, איך לתקשר הצלחות, איך להשתמש נכון בכישורי הקשבה, ואיך לבנות נכון מצגות ולשפר כישורי פרזנטציה.

למי הסדנה מיועדת?

הסדנה מיועדת למנהלים, מנהיגים חינוכיים, מורים ובעלי תפקידים אחרים במערכות חינוכיות.

מספר המשתתפים: 7 עד 20, אבל ניתן גם לבנות תכנית הכשרה בהרכב מצומצם יותר.

אודות המנחה

אודי נחשון הוא מאמן, יועץ ומרצה, מומחה בהעברת מסרים ושימושי סטוריטלינג בעולם העבודה, השותף הישראלי של חברת Anecdote, הנחשבת למובילה עולמית בהכשרת ארגונים בתחום זה.

בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בייעוץ וליווי ארגונים, מנהלים ויזמים בהעברת מסרים, פרזנטציה והתמודדות בזירות התקשורתיות, ביניהם גופים פיננסיים, חברות טכנולוגיה, קרנות הון סיכון מקומיות ובינלאומיות ומיזמים. קודם לכן היה כתב כלכלי, תחקירן ופרשן ב"ידיעות אחרונות", "מעריב" ובכלי תקשורת נוספים.

בעל תואר שני בפילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטלית מאוניברסיטת תל אביב.

 

מה לומדים?

לזהות, לזכור ולשלב סיפורים בתקשורת היום-יומית.

לגרום למסרים להידבק.

לבנות מצגת ולשפר כישורי פרזנטציה,

לפצח התנגדויות ולהזיז אנשים מדעות מקובעות.

לתקשר הצלחות בדרך חדשנית ואפקטיבית.

לשפר יכולת הקשבה ולעורר אחרים לספר סיפורים שנוכל להשתמש בהם.

להוביל ולתקשר אסטרטגיה ותהליכי שינוי.

שאלות ותשובות

התקשורת הארגונית, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מאופיינת במסרים מופשטים, הכללות וטיעונים לא ברורים. לכן, בעידן הנוכחי חייבים לאמץ שפה חדשה. ארגונים רבים כבר מבינים שזו מיומנות ניהולית מהחשובות ביותר. 

ההכשרה מאוד עוזרת לשפר את כישורי הפרזנצטיה וזה בהחלט כלי חשוב. אבל הכלים שאנו מעניקים הרבה יותר רחבים ונוגעים לפעילות היום-יומית, כולל פגישות צוות, ראיונות, שיחות מכירה, וכמובן גם מצגות

בעולם הארגוני כבר מבינים כי לא ניתן להטמיע מיומנות חדשה רק באמצעות סדנה. לכן, אנו מציעים תכניות ליווי שמסייעות למשתתפים בסדנה להטמיע את הכישורים שרכשו במהלך העבודה היום-יומית

לא. בסדנה נראה שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בסיפורים ודוגמאות כדי לשפר את ביצועי התקשורת והניהול. נגלה שכולם סטורי-טלרים

נשמח לשמוע מכם :)

לקבלת פרטים על תוכניות אימון, ייעוץ והרצאות: udi@bizstorytelling.com

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן